berusad på energi

Just nu är jag så hungrig att jag har ont men jag var tvungen att göra klart uppgiften i Historia. Kräks lite i munnen när jag tänker på sista frågan men så får de vara. Kan de inte hända något kul idag typ vad som helst.. är bara så fruktansvärt uttråkad idag. Coco ligger i min säng och små piper lite antagligen för att han hör en massa konstiga ljud från grannarna eller för att han vill mysa. Jag vet inte hur jag ska kunna förbättra den här dagen, har däremot några önskemål men dom ska inte genomföras. Haha har lust att bara skaka om någon för jag är så pigg och alla verkar så trötta.. Men är inte det lite typsikt söndagar ändå? Ta vara på tiden du har för du vet aldrig när den tas ifrån dig. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0