efterlängtad

Sitter och väntar på min kompis så jag kan lika gärna kasta in ett kort inlägg medans jag väntar tänkte jag. Senare kanske Malin & Sofia kommer över, ser verkligen fram emot att träffa dom eftersom de va ett tag sen nu :) Sen imorgon blir de Västerås. Känns så bra att jag har kommit halvvägs på mitt uppdrag i Engelska C. Nu ska jag göra mig iordning lite sen kommer han nog vilken minut som helst skulle jag tro.

Just de.. Jag beställde min efterlängtade ear-cuff idag också :) Känns ju för jävla bra. Beställde en ring också.. Nu längtar jag tills grejerna kommer bara!


Har ni nå tips på vart man kan hitta ännu finare ear-cuffs kanske?

Hoppas ni får en bra helg om jag inte bloggar mer under helgen. Men ska försöka ta bilder på lägenheten imorgon så ni kan få se hur de ser ut! Kramar på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0