helt förkrossad

Hej på er alla fina läsare :) Hoppas ni mår bra! Min dag har varit lite upp och ner fortfarande väldigt ledsen för alla saker som är borta... speciellt mitt smyckes skrin som troligtvis låg där uppe eftersom de inte ligger i lägenheten så de känns ju inte riktigt roligt.. för de är smycken man fått när man föddes o allt.. ah nej kan inte ens tänka på de jag blir bara ledsen men aja.. Min syster åkte ända från västerås idag och hjälpte mig städa upp röran där uppe och hjälpte mig ta ner lite kartonger så nu känns de bättre iaf men saknar mina saker.. kommer aldrig få tillbaka sakerna igen :( mina smycken... :( ah nej det här är inte kul och de är inte säkert att jag får ut någon sorts ersättning för sakerna som är borta.. alltså försäkring blablabla... har ju anmält och så men ah nej jag vet inte.. måste ringa mitt försäkringsbolag imorgon... fyfaaaan varför måste det hända just mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0