så himla seg

Alltså vilken dag.. Coco har ju tur för han har legat och glassat hela dagen bara vilat i stort sätt med andra ord. Jag däremot har varit iväg på möte, hämtat ut paket, städat och pluggat.. Jag är helt slut verkligen! Sen nu har jag beslutsångest och ah hela den biten liksom....

Fyfan jag är helt slut ska snart ta en assss varm dusch... haha får ju fan brännskador när jag duschar för jag har alltid så varmt och sen fryser jag ihäl efteråt.. Ingen bra kombination de där inte..

V-ås imorgon då :) fyfan kommer fara mellan hyllor och affärer snabbare än någonsin! Men de kanske bäst så ändå? Om ni shoppaholics förstår vad jag menar :)

Ni får ha de så bra så hörs vi säkert imorgon! Kramar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0