dröm alternativen

Om jag en gång drömde om att jag hade någon av dessa bilar eller båda HELST så skulle jag ALDRIG vilja vakna upp ur den drömmer, NÅGONSIN!
Lite önsketänkade bara.. back to reality! Jag passade på att shoppa lite på nätet idag och de kändes fruktansvärt bra :) längtar tills alla saker kommer verkligen sen att jag inte kan använda jackan försen i vinter de suger men de är värt väntan :)
Tidigare idag var jag och köpte tapeter med mor & far i e-tuna. Vi passade också på att ta en bit mat, jäkligt trevligt.. De ända jag har kvar nu är färgen, mattan, byråerna och lite annat smått och gott som ska handlas till nya lägenheten :)
Nej nu är de dags att gosa ner sig under täcket och slå på en riktigt bra film känner jag :) Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0