it never stops does it?

Hej.. Jag önskar verkligen att jag bloggade oftare men tyvärr så gör jag inte de. Mer sällan nu förtiden men jag försöker i alla fall ibland när jag har tid. Den senaste tiden kanske i 2 år eller så har jag haft så himla mycket hela tiden jag har verkligen hunnit med både de ena och de andra, tagit studenten, praktiserat på bästa praktiken EVER, jobbat som bartender, gjort events, tagit studenten, varit utomlands, hälsat på släkten i danmark, fått hund, flyttat hemifrån, haft tre olika jobb, ett i sthlm och två i västerås.

Det är galet vad jag hunnit med.. och nu har jag hunnit vara sjukskriven flera månader, börjat arbetstränat (prövning, typ som praktik fast inte jobb efter) på coop här i hallsta och nu ska jag flytta igen. Och de där med att flytta är inte alltid lika lätt gud vilket kaos de varit dom senaste veckorna eller veckan. Den här veckan som snart är slut har varit en jävligt jobbig vecka jag har gråtit som en idiot för jag haft för FÖÖÖR mycket att göra, för mycket att tänka på, för mycket som hänt och ah men såhär har jag de nästan jämt nu för tiden.

Jag skulle vilja skriva ner min lista här på allt jag haft att göra dom senaste veckorna så skulle ni inte ens orka läsa hälften och om jag ska vara ärlig skulle jag aldrig orka skriva ner allt heller för de är för mycket.

Jag har äntligen köpt klart allt till nya lägenheten FÖRUTOM färgen jag ska ha men de fixar jag troligtvis på måndag efter jobbet. Usch jag är helt slut och de ska bli så skönt att få allt färdigt och hoppas på att de inte dyker upp mer strul bara för jag måste få sätta mig ner och pusta ut.

Jag LOVAR er att jag ska lägga upp bilder när jag är klar med lägenheten, så ni får se resultatet :) Så nervös att de inte ska bli som jag tänkt mig men de hoppas jag i alla fall.. Nej nu ska jag försöka få tag i min kompis för måste köpa ett nytt akvarium till min fisk HAHAHAHAHAH!

Men nu får ha de så bra så hörs vi snart igen och då kommer de en bildbomb!!! Kramar på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0