kliar i mina fingrar

Hej alla fina läsare! Sitter på altanen och myser med Coco och glor runt lite på datorn sen kommer pappa ut och visade mig ett erbjudande på en ny telefon. Snacka om att de satte igång mitt huvud så nu har jag ringt och pratat med tele2 och dom ska ringa upp mig om ett par timmar så innan dagen är slut har jag väl en ny mobil påväg hem. Det blir en Iphone 4s 16GB och en vit sådan.. Mina shopping fingrar kan inte hålla sig i styr just nu!
Jaja nej nu ska jag fortsätta tänka på saken, eller finns de egentligen så mkt att tänka på när jag vet att jag kommer ta den lik förbannat innan dagen är slut haha! Glad påsk på er sötnosar så hörs vi nog senare eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0