rullat mitt hjärta i gruset

precis.. de va en upplevelse kan jag lungt säga! Förfriskande... Detta är såklart ironi men jag tror ni fattar däremot känner jag mig sådär just nu. Gjorde en liten halv dum grej och de va precis som att rulla ballen i gruset som man brukar säga fast i detta fallet rulla hjärtat i gruset. Aja men de va för jävla klantigt av mig. Alltså den ilskan, frustrationen, lyckan, sorgen och ovissheten jag känner just nu går inte att beskriva. Jag gör verkligen allt jag kan för att klämma fram lite tårar iaf en men nej nej kall som en sten är man.. lyckas ju knappt bli lite blöt under ögonlocket. Lider jag av uttårkning eller nått annat fruktansvärt? Wtf is wrong with me, I can't cry no more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0