v-ås med Coco & Bea

Hej allesammans :) Jag är så tacksam över att vi börjar få värme i Sverige, äntligen! Idag åkte jag och Coco in till v-ås & mötte upp Bea :) Kom hem med ett as coolt linne, en klänning, halsband och ett nagelack :) Sen fick jag för lite pengar tillbaka men dom ringde precis och bad om ursäkt så ska få komma in imorgon och hämta mina pengar och sen skulle jag få ett plåster på såret också, de är ju inte helt fel :) Inne på galleria va det fullt ös, bra musik och man kände för att dra på sig klackarna och shaka loss ordentligt! ;) Skulle inte sitta helt fel med ett par drinkar och massa dans natten lång! Här har ni bilderna på sakerna som jag kom hem med. Nu ska jag mysa med Coco en stund och kolla lite grejer på datorn. Massa kramar på er och ta hand om er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0