vilken söndag

Hej på er sötnosar! Har som sagt haft fullt upp så därför jag inte har skrivit. Vilken sjuk dag det har varit hunnit med så sjukt mycket och ah nej önskar jag bara kunde säga det rakt ut vad allt detta handlar om men är inte redo att dela med mig än. Kollat på en "film" i 5 TIMMAR :O Helt slut nu men fan va den va bra alltså ni måste se den om ni har lätt för att falla pladask för spännande handlingar.
Haha lyckades få en bild på Coco i bilen utan att han hade öronen bakåt. Han hatar att åka bil för han blir så åksjuk så han brukar alltid dra bak öronen men fick en fin bild på han medans bilen stod still :)
Min absoluta favorit, tror inte jag själv ens vet hur mycket jag älskar dig! Nu ska jag däremot försöka att sova eftersom jag ska upp om ett par timmar och göra mitt muntliga prov på kursen.. Usch ser inte fram emot de eftersom jag inte pluggat nå alls nästan och vet heller inte vad som kommer! Men ingen big deal de går som de går orka haka upp sig på det... jag har annat att tänka på. Hoppas ni mår bra i alla fall mina fina läsare :) Massa kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0