idah åkerlind

Har en god vän till mig som jag nyss fick läsa kände sig lite utanför och så ska det inte vara. Jag ville skriva detta till henne för att jag vet hur hon känner och vad hon upplever för känner precis likadant ibland så tycker hon förtjänar detta :) Hon är en unik vän som jag älskar att spendera tid med och hon gör mig glad. Det bästa av allt är att jag kan berätta allt till henne och aldrig skämmas för jag kan verkligen vara mig själv och accepteras alltid för den jag är. Vill i alla fall att du ska veta att du betyder mycket för mig och står mig väldigt varmt om hjärtat. Du finns alltid där för mig och jag där för dig det vill jag att du ska veta. Ta åt dig detta nu och förstå att du är en god människa och utan sånna som dig på jorden hade det inte funkat. Du är speciell och jag älskar dig min vän! ♥
// Helene Ek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0