new look on the way

Har setat nu ett par dagar och velat göra om bloggens utseende lite med tanke på att jag haft det såhär så länge nu och jag har en plan på hur slutresultatet kommer se ut.. Men de kan som sagt dröja lite innan de blir klart men ska snabba på så mycket jag bara kan.. Så det får se ut såhär så länge så jag slipper se hur de gamla såg ut haha :)
Btw.. vet inte VAD de är med mig men har blivit alldeles besatt av färgen blå! Har varit så ett tag nu och begriper inte varför :/ Har aldrig fått så.. skumt liksom :) letat efter skrik blåa klänningar hela tiden och sånt där.. och blå skor och jag också letat efter.. HAHA! Nej men nu ska jag kolla film så ni får ha de så bra! Massa kramar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0