ööh spyy

Fyfan mår illa hela jävla tiden.. så förbaskat tråkigt! Idag har jag i alla fall varit AS DUKTIG! Jag har ringt en massa samtal och sen snodde jag någons tvättid... Men dom kom ju inte och de hade gått över en timme så då får dom skylla sig själva ;)) Yaay! Så skönt så nu slipper jag springa hem från träningen på torsdag för att tvätta så då kan jag istället bara ta de lungt! Awesome.... aja åt mat idag också! Jävla hurtig man har varit hela dagen... dehär är liksom saker som ni säkert typ gör varje dag men för mig är de helt annat för ibland kan de ta en hel dag för mig att komma upp ur sängen ordentligt så jag är mycket stolt över min insats :)) jaja blablabla ni får ha de så bra sötnosar!! KRAAAM :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0