röd dag

Hej på er alla fina läsare! Idag är de ju röd dag de fick jag veta igår så tur att man inte gjorde några planer för utgång för då hade jag inte kommit hem efter krogen.. Tror jag får en omgång till i förkylning de känns ju inge vidare men fan inte mycket man kan göra åt saken så de är bara och gilla läget :) Är verkligen uttråkad just nu vet inte vad jag ska göra... laga mat? de orkar jag inte... kolla film? den verkade dålig! Haha aja life! Så trött på att bo i denna skithåla det händer ju aldrig något här.. jo.. blåljuset är ju ganska poppis men inge mer än så! Jaja trött som man är så blir de väl en lugn kväll kanske eventuellt att min vän kommer över men de visar sig :) Kram på er och ha en awesome friday!!
PS. Det borde finnas typ blåa dagar... då allt har öppet mycket längre än vanligt :) Som att ex: krogen stänger kl.4, de vore ju något de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0