spöken?

Usch blev verkligen rädd idag.. satt i sängen och höll på med datorn sen helt plötsligt smäller de bara till ifrån "köket" och jag blev så himla rädd att jag tror att mitt hjärta stanna i någon sekund och jag blev alldeles varm i kroppen.. Sen efter en stund bar jag upp Coco för att gå och kolla för vågade inte gå själv haha! Då vare diskborsten som hade ramlat... Alltså orka vara så rädd haha! Jaja tur att jag har Coco iaf :)
Mår fan lite illa nu vet ej varför men de är inge vidare i alla fall.. Varit såhär lite upp och ner på senare tid men jag tror jag vet vad de beror på... Men de ska vi inte ta här haha! Men men nu ska jag fortsätta kolla film så ni får ta hand om er så hörs vi :) Massa kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0