svälter

Hej på er :) Vet att jag inte skrev igår men va så stressad så det fanns inte tid verkligen :( Åkte i alla fall hem till Idah & Johannes för att spendera min lördag där.. Vi åt lite middag och sådär, mega mys faktor. Sen mitt i natten efter att Johannes kommit hem fick vi för oss att åka ut till ängsö.. Det såg inte alls ut som jag trodde, vissa saker bara men de sägs vara läskigare att gå ut & gå runt där, vad säger ni? ;) Ja nej men de va trevligt.. men oavsett alla trevligheter i helgen så var de så skönt och komma hem.. kasta av sig allt obekvämt och på med mjukisar, slänga sig i soffan och ba mysa med Coco :) Bra avslutning på helgen.. Just nu så är jag så hungrig att de gör ont i min kropp men jag är så duktig på att fastna vid datorn så får skylla mig själv... Så nu något i magen sen ringa och prata strunt med mamsen :) Massa kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0