min kämpe <3

Hej! Har inte haft dom bästa dagarna i mitt liv. Min hund blev dålig efter kastreringen för att dom gjorde ett stort misstag så dagem efter fick vi åka upp med han akut till djursjukhuset efter att han säckade ihop på golvet. Då visade det sig att han hade en blödning i buken. Det är för er som inte vet livshotande. Han blev inlagd och några timmar senare ringde dom mig för att få klartecken på att han fick opereras. Sen kontaktade dom mig när operationen var klar och allt gick bra, dom fick stop på blödningen och han mådde bra trots omständigheterna. Det var ju mindre kul att veta att han hade kunnat stryka med igår om inte operationen hade haft en lucka hade det inte funnits någon Coco idag. Så jävligt tacksam över att dom rädda livet på min älskling och att han idag mår "bra". Han ligger bredvid mig och sover just nu! Så på måndag eller tisdag ska jag ringa runt en del samtal och dom vetrinärerna som gjorde detta ska verkligen inte få komma undan. Men nu ska jag fortsätta njuta av stunden, att han är här vid min sida och mår bra ♥ Ska bara kramas, pussas och mysa med honom nu några veckor så ni förstår om ni inte hör från mig på ett tag. Ta hand om er, massa kramar! :))
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Va läskigt :( Hoppas han kryar på sig snart! <3

2012-07-03 @ 19:51:10
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0