ber till gud

Hej på er! Vad har hänt idag? .......... först gjorde jag ingenting sen gjorde jag ingenting sen åkte vi till v-ås och handla sen gjorde jag ingenting och nu gör jag ingenting. Usch så trött på att inte ha något att göra. Ska söka lite mer jobb nu för har ändå tråkigt. Alltså mitt huvud är explosive just nu.. Vilade i hopp om att de skulle gå över men inte de inte.. Ni får ha de så bra och va rädda om er! :)
Skickar alla mina tankar till en av mina favoriter. Donna som ligger inlagd på djursjukhuset i strömsholm får alla mina böner och jag hoppas hon klarar sig. Hon har ju tagit en plats i många personers hjärtan och ingen vill släppa taget om henne, de är inte dags nu! Skickar också massa tankar till Malin & Levent och hoppas att alla böner hjälper henne på traven! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0