golvet

Okej typ en sak bara.. Om man lyckas somna på ett golv utan kudde eller nå, då lär man ju va trött! Och dessutom hade Coco däckat på min mage så.. Sådan matte sådan hund, just saying ;) Nej men usch de va ju lite halv flippat sådär. Har firat syster lite i alla fall och spenderat dagen med att snacka skit och kolla hus i v-ås med mamma o pappa :) Nu har jag tryckt i mig jordgubbar från spanien.. de gjorde inte längtan dit lättare men men goda som alltid var dom! Imorgon ska jag ha visning på min lägenhet eller hur man ska säga.. En som ska komma och kolla på den i alla fall.. Men nu tackar jag för mig och bjuder på ytterliggare två bilder ifrån gårdagens natt kaos :) Massa kramar, ta hand om er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0