in sickness and in health...

Hej på er! Har inte updaterar men mitt it strular fortfarande och sen blev min älskling dålig eller ah han har varit dålig typ en vecka nu :( Känns inge bra alls och fått åka upp till vetrinären akut två gånger nu men hoppas han blir bra nu. Han skrämmer vettet ur mig. Så rädd att förlora min vovve! Han fick lite dropp när vi åkte in idag. Nu ligger han som vanligt i sin säng och sover på min morgonrock. Kan ju inte bli bättre den luktar matte, den är mjuk och den är varm :) Haha sötisen då.. Hoppas han inte blöder mer eller spyr mer nu för de är så hemskt att se han må såhär. Hoppas ni mår prima iaf nu ska jag fortsätta ta hand om lillen och glo på en rulle men ni får ha de så bra och ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0