lördag

Hej på er alla fina läsare! Kände verkligen för att göra något idag precis som igår men visste inte vad. Men jag tog en sväng till Västerås med mamma, pappa, syster & svåger :) Först åt vi lite och sen vart de en snabb sväng in på Ikea, där köpte jag överkast och två gröna kuddar! Sen medans dom handlade sprang jag in på bikbok & ginatricot. Dom hade massa special erbjudanden på bikbok så fick 3 leggings men betalade bara för ett par :) Blev helt galen där inne dom hade så sjuka erbjudanden bara för idag.. WOW tänkte Helene sen rök alla träningspengar hahaha! Nejdå träna ska jag visst göra men lite kul ändå när man fyndar liksom.. Nu sitter jag här med Coco han har mysit ner sig under täcket så ska mysa till det med han nu. Massa kramar på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0