spontan kväll

Hej på er sötnosar! Fick för mig att gå ut igår. Daniella ringde sen efter ett tag kom hon över så började vi fixa oss. Jag fixade hennes hår och sminkade henne, kul att hon blev så nöjd.. och egoboost för mig, I like! ;) iaf sen plockade vi upp käraste Bea som ville följa med ut och göra stan osäker. Kvällen va grym till en början men ursäkta men de va verkligen en halv dålig dj som förstörde våran kväll så vi drog vid kl 01. Iaf sen blev de ba kaos kan man säga och i 4 h satt vi och väntade men tillslut kom vi äntligen hem. Så en ganska lyckad kväll iaf fick ju umgås med Dani och Bea så mycket bättre än så kan de ju inte bli. Nu vette fan vad jag ska göra... Men massa kramar på er och hoppas ni har det super bra! Här har ni massa bilder:)) PS. Den sista bilden bjuder jag på! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0