wow

Hej alla party sugna ;) Vilken vecka och vilken dag jag haft idag. Klev upp sen började jag städa! Först bädda rent i sängen, hängde ut täcket och allt en stund sen dammsuga jag, torka golven och bäddade rent. Och innan det möblerade jag också dessutom. Sen har vi tvättat hela dagen också. Tagit lång promenad med hunden och handlat.. Vänta de kommer mer. Sen har Coco fått bada och jag fick en härlig dusch och nu ligger han på sin säng helt utslagen och jag i min säng helt utslagen.. Kolla jerz sen måste jag hitta på nå bus för kvällen har för mycket energi för att bara sitta och glo ikväll :) MASSA MASSA kramar på er alla och ha en toppen helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0