härlig dag på stan

Hejsan! Idag har jag fått en hel del gjort. Klev upp lite extra tidigt för att göra massa samtal överallt sen gjorde jag mig iordning och åkte in till västerås för att shoppa :) Trodde jag skulle komma hem med mer men de blev lite smink, toppar och jumpsuit samt lite annat smått och gott. Hittade inte riktigt det jag var ute efter som vanligt så jag ska beställa lite över internet nu och sen väntar duschen! Frida kom ner på stan också och gjorde mig sällskap mot slutet sen orkade jag inge mer så då åkte vi och käkade innan hon körde hem mig. Orkar inte ta kort på allt nu och lägga upp kanske gör de senare eller imorgon :) Massa kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0