00.13


En liten bild jag satte ihop till ämnet

Jag är verkligen så trött på att jag inte kan shoppa som jag vill. Att jag inte kan ha den där tröjan som jag älskar eller dom där skorna som jag vill ha eller att inte kunna ha dom där smyckerna som verkligen skulle klä min outfit. Jag är verkligen trött på att inte kunna köpa nya saker som jag verkligen skulle vilja ha men samtidigt så måste jag tänka logiskt.

Att sliter jag arslet av mig för att få jobb så kommer jag kunna köpa dom där sakerna jag vill ha och jag kommer få ha dom kläderna som verkligen klär mig. Så jag ska verkligen kämpa hur hårt som helst sen får vi se hur de går men man ska i alla fall inte ge upp. De finns de ingen anledning till att göra.

Man ska inte klaga på de man redan har eller på de man inte har men jag är ju som jag är så jag kan nästan alltid hitta något att klaga på haha! Nu får de bli ett slut.

Ser fram emot torsdag då jag ska på rekryterings mässan med några vänner sen ska jag åka och vara med Idah som jag inte vart med på jag vet inte hur länge eftersom vi varit osams så de ska bli hur kul som helst.

Just nu sitter jag och gör planer med mina norge tjejer att dom ska komma hit de ska bli så himla kul att få träffa dom igen och jag kan knappt vänta, längtar så mycket. Nej nu har jag annat för mig men ni får ha de så bra!

Erkänn att jag blivit bättre på att uppdatera min blogg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0