12.44

Usch vad duktig jag hittills har varit idag. Jag va jätte hemsk mot mig själv, sa till mamma att innan hon väckte mig skulle hon dra upp rullgardinerna på övervåningen och i mitt rum när hon väcker mig. Jag sa att jag ville bli väckt kl 10.

Alltså första sekunderna när jag vakna jag ba vafan typ ville gå upp och dra ner rullgardinerna men jag va för bitter för de. Kom upp och ringde till AF för att få hjälp med papprerna till försäkringskassan så jag kan få pengar. Jag känner mig bara så stolt att jag inte somnat på soffan än. Jag har fan t.o.m ätit lunch jag är så imponerad.

Så nu ska jag lägga mig och titta på någon film tror jag. Kommer säkert somna men ska fan se till att lägga mig 00.00-01.00 i sängen sen får vi se när jag somnar.

Tänkte lägga upp lite bilder från en fest hemma hos Linnea som var för någon helg sedan. Sov där flera dagar sen blev de fest på fredagen.









Så var de med de. Inte så många bilder. Men bilden åvan är typ den sista bilden sen började alla komma så de fanns inte tid att springa och fota. De va väl synd de men så kan de bli.

Ska rekommendera en film till er sen som jag såg inatt och så ska jag reflektera lite om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0