4 dagar kvar



Fyfan nu är det inte långt kvar, man börjar skolan på måndag
igen.. Nu kan man börja räkna neråt.. Men ska väl på nå vis
ändå bli rätt skönt att få träffa alla och komma igång igen men
sen när jag sitter där kommer jag klaga men vafan man är ju
inge mer än männsklig!

Idag fick jag gå ut tidigt det va jobbigt som fan men kom iväg till
stan iaf.. Sen träffade jag Malin och Ferdi och va med dom tills
bussen skulle komma men då va den sen som fan, men när den
väl kom jubla jag!

Sen sov jag hela vägen hem på bussen och Stavis ringde & väckte
mig men han fick in tajmingen bra där.. Sen skulle jag ta andra bussen
men den kom fan aldrig, satt och väntade typ en halvtimme och fortfarande
ingen buss sen fick jag gå hem de va inte roligt alls för jag va så
jävla hungrig..

Tvingade mamma påvägen hem att hon skulle göra mat till mig, det va fint
att sätta sig ner när man kom hem och mätta hungern. MUMS!

Mor åkte och handla och när hon kom hem så bakade vi bullar. Har precis
ätit mat också så nu är jag mätt och man blir ju inte LITE frästad när det
luktar bullar i hela huset.

Ska ta en cigg nu sen ska jag hänga tvätt...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0