I can feel it now



Vet inte om de bara är jag som känner detta men den
där kylan på morgonen och rånnan på kvällen och dom
kalla vindarna under dagen får mig att känna mig grymt
höst välkommen. Känns ganska tidigt för det dock men
you take what u get. Tror det är 77 dagar kvar tills det
är dags för my day only.

Hade kul igår i alla fall. Försökte bland annat få tag på mallan
hela dagen från och till men inge svar sen läste jag hennes
blogg när jag vaknade och insåg att hon inte ens hade varit vaken.

Men igår så hämtade stavis upp mig och sen åkte vi och käka,
det va mycket trevligt i alla fall. Sen skulle han till glasfabriken,
det innebär ju förjudet för min del så jag satt kvar i bilen och
pumpa musik & sjung med. Sen rulla vi vidare hem till han
där jag tjatade om hans ofärdiga vardagsrum, det slutade
med att jag tog tag i spakel spaden och börja kleta på hans
väggar. Samtidigt som smuts och smuts drack lite vin..

Senare mot kvällningen så mötte jag och Denice och så gick vi
hem till en kompis, där vi fick snacka engelska hela tin.
Fan va jag skröt haha! Man är ju som man är, can't help it!
Blev ganska mycket där då den kvällen u know..
Ingen aning om när jag kom hem kanske mellan 3 - 4 eller nå.
Oavsett vad så sitter jag här nu tidigt som fan, ska göra lite
medicin så jag slipper må som jag gör.

Efter jag har käkat frukost kommer jag somna som en gud tro
mig för så är det alltid, eller för det mesta i alla fall.

Skriver mer inatt eller imorgon, FEST idag och ja e TAGGAD!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0