Knaas



Det blev ju fest igår de va riktigt roligt måste jag säga.. LIte kaos blev de väl
men jag mådde as bra rätt igenom.. Det ändå som va mindre kul va att skrika
sönder halsen. Minns inte va han hette på bilden men vi va hemma hos han
och hans bror frillan i alla fall, dom fyllde tydligen år och grejjer fan vet jah.

På natten kutade vi till bussen.. Sen åkte jag vidare till en man och resan dit
va skum som fan.. Först trodde jag att jag tappat min mobil när vi sprang,
sofia ba men du helen de kan du inte gjort för du visade din sms biljett på bussen.
Sen letade vi efter min mobil, som jag halvt satt på. Sen när jag är framme typ en bit
ifrån porten så tappade jag kontrollen över min mobil så den for i backen..
Där låg den ett tag tills jag kom på att jag hade en vän i luren..

Detta var kaos och mer där till men nu ska jag sova har inte sovit nått alls nästan
den här helgen, den har varit speciell som fan..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0