Trötter

Idag har jag nog fan sovit hela dagen skulle fan kunna sova ännu mer..
Helt sjukt va uttråkad jag kan bli.. Jag ba känner för att hitta på nått
riktigt kul idag men de får bli kul imorgon istället..

Ska vänta på att gyllene staven hör av sig, fråga om han tar mig till
lustigkulla och gör mig sällis. Det vore ju nått.. Har inte ätit mat idag!
Typ noll aptit för mat, bara sova sova sova sova och må illa.

Ska lägga cidern och de på kylning nu innan jag glömmer bort det..
För imorgon ska jag över till Idah för hon har fyllt år, det ska bli kul som fan.
Sen efter det drar jag nog över till stavvaaaan om han har nå fest..
Hoppas jag hittar hem bara, det blir ju intressant i alla fall!

Äntligen köpt lite underkläder. Kan inte fatta att jag redan nu lagt ner 1100
på underkläder men mer skare bli föfan! Sen är jag allmänt shop sugen men
det tar jag nog när skolan börjar. Sen ska jag börja gymma och köpa mig ett
solkort.. Fan planerat de as länge nu men vill inte börja med de försen skolan
börjar, för då brukar man ju bli lite mer mål inriktad i alla fall.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0