21.22

Värdelös helg och värdelösa människor. Seriöst och man kallar dom för kompisar dessutom. Ska sluta med de nu och jag ska sluta att höra av mig till folk hädan efter får folk höra av sig till mig och så enkelt är de och gör dom inte de nej då gör de ingenting för då finns de förmodligen bättre vänner därute. Kan låta hård och negativ nu men jag har verkligen fått nog av de här känner jag.

Du och ingen annan är den jag vill spendera mitt liv med om jag så bara skulle ha dig och min familj så skulle jag vara en av dom lyckligaste. Jag lever i min drömvärld just nu och varenda tanke och hopp går till dig. Finns nog inte mycket mer att skriva...

Jag sjönk som en sten och de som gör mig lycklig är att jag inte led.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0