21.44

Somna runt 4.00 kanske.. Sen var de bara att kliva upp när alarmet ringde 8.00. Fortfarande påverkad obviously och så blev de snozza 40 minuter innan jag kunde ta mig upp ur bingen. Haha de va roligt när jag skulle klä på mig haha, skulle spelat in de alltså fyfan!

Väl färdig för avgång så var de bara att börja gå till bussen då, höll på att frysa sönder men jag kom fram i alla fall till bussen. Hade min skönhetsömn på bussen, de va härligt! När jag kom fram mötte jag Ann så satt vi och snacka lite sen åkte vi till ABB arenan där vi skulle jobba.

När vi kom fram fick jag goda nyheter, sprudlade glädje om mig. Glädjetårarna var påväg men lyckades hålla tillbaka dom. Vi gjorde inte mycket jag förde över mina bilder och redigerade dom och skicka dom vidare sen så hade vi inget att göra som vanligt så vi drog ner på stan och sen blev de skilda vägar.

Kul var de igår i alla fall och de tyckte Ann också! Lyckad kväll och en hittills lyckad helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0