VM



Jag jobbar under VM veckan så har det väldigt ont om tid men när jag väl får tid över så kommer de hur många inlägg som helst de sätter jag mitt ord på.

Det går relativt bra att jobba där bara de att de går inge vidare för Danmark och då får jag en tår i ögat men dom är bra ändå. Igår jobba vi en hel del jag va helt slut när jag kom hem och de resulterade i att jag somnade i badet i typ en timme eller nått, de va skönt men mindre smart.

Nu har jag sovit ut ordentligt, kanske t.o.m sovit för mycket skulle jag tro. Nu ska jag börja fixa mig sen ska jag till arenan och jobba igen. Hoppas de går bra. Måste gå tidigare idag så jag hinner med sista bussen hem och så men de ska nog ordna sig.

Fan vet inte vad jag ska göra med mitt hår, man ska inte somna om håret inte har torkat! Aja nej nu ska jag sluta pladdra och börja fixa mig istället.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0