Hej Sötnosar!



Idag var jag hos läkaren. Det gick väl bättre än förväntat.
Men det var jobbigt när han skulle trycka runt på min mage, de
gjorde ont fan och sen när jag skulle ta blodprov.

Det gjorde svin ont för dom hitta inget blodkärl, fan stack mig två
gånger men tredje gången kom de en annan och då gick de.

Fick lite medicin som jag ska ta nu i 2 veckors tid sen skulle min
läkare ringa mig och kolla om de hade blivit bättre.

Var där aslänge sen drog jag hem, somna ett tag på soffan sen käka
lite kvällsmat och började plugga efter det. Tungt att göra de när man har
ont i huvet men de var bara och bita i det sura äpplet och köra på.

Nu ska jag fokusera på idol istället för datorn, men skriver kanske något
inlägg imorgon om jag får tid.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0