Igår & Idag

Igår var jag i skolan och så, knas som vanligt men
orkar man bry sig, nej knappast. Så barnsligt hela grejen,
fan vet jag men vilket som var vi ner på stan för vi skulle
ha foto där. Det va soft vi skulle ta en bild som speglar den vi
är som person.

Hur svårt kunde det va när det fanns löv överallt och jag hade
pengar i plånkan! För er som inte förstår så la jag pengarna i
en hög med löv. Jag älskar pengar och det är min månad, hösten
så vad speglar inte hösten bättre än löven. Inte långt kvar tills
jag fyller år sen blire supa krogen och perca tungan!

Håller på och fixar mig nu ska dra iväg om någon timme, till bussen!
Ska in till stan, kolla vad det där kulturnatta är, kanske är tråkigt och
det kan vara kul, det visar sig vilket fall som helst.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0