that's not ok

Jag kände mig verkligen helt handikappad igår för att de inte gick att blogga. Men nu kan jag äntligen blogga igen! Jag gick en flera ggr men de gick inte ens logga in. Jag vet inte om ni kanske också hade så men jag hade några vänner med samma problem. Inte så kul att man ska behöva förlora läsare för att de inte går att logga in på bloggen, hoppas ni förstår och att ni som försvann kommer tilbaka.

Idag är de fredag och jag är fortfarande dålig, orkar inte göra någonting i stort sätt. Ligger bara och vilar hela tiden för att jag ska bli frisk någon gång. Jag har inte gjort mycket alls med andra ord och blir nog inget idag heller eftersom i stort sätt alla ska dricka osv men så kan de vara.

Fick som damp igår på min dator men de är ju i sin vanliga ordning, den lever sitt egna lilla liv. Jag hade sönder musen lite hehe! Hoppas ni får en fin fredag så hörs vi nog lite senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0