tröst shoppingen

Jag har överskotts energi igen.. Kunde inte ens äta mat så jag får äta lite senare idag trots att jag är helt emot de :)

Lyckades fynda lite på stan med sis efter fikan :) Vi hade de hur mysigt som helst.. Jag har tagit ett stort steg idag och jag är så glad att jag äntligen vågade men de är fortfarande lite tungt att handskas med. Men nu ska vi inte hänga läpp nu ska ni få se mina fynd :)


Först tog vi en fika :)

Tröjan från Gina :)

J.Shortan från Gina!

Glasögon fodral från specsavers :) En gåva från dom!

Hittade ett par skit coola brills där också!!

DOM ÄR HELT BANANAS!! Det är något som låter utanför mitt fönster måste kolla vad de är. Ha de underbart så hörs vi imorgon eller senare ikväll :) Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0