2010 frågor

Nu har jag lite frågor att svara på :) Det är jätte svårt att komma på 10 st vet inte varför borde va jätte enkelt eftersom jag varit med om mycket skit men också väldigt mycket bra saker. Får se hur de går, kanske kommer på mer sen.

10 stycken höjdpunkter från 2010?
Svar:
1. Spanien med familjen. 2. Öland tsm med Lillan (en tjejkompis). 3. Började jobba som bartender i Västerås. 4. Tog studenten. 5. Alla bra fester. 6. Gjorde event på nattklubben Silk i Västerås. 7. Fick jobb i sthlm.
8. Blev kär. 9. Syster gifte sig. 10. Blev kompis med Idah igen :))

10 stycken besvikelser från 2010?
Svar:
1. Att jag litade på vissa människor som sedan högg mig i ryggen. 2. Min födelsedag. 3. Utklädnadshowen med skolan. (Svårt att ge 10 st för vissa av dom besvikelserna jag har ska jag nog inte dela med mig av).

Är något speciellt under 2010 som du ångrat/ångrar?
Svar:
Denna fråga hör väl lite ihop med besvikelser. Jag kan säga att jag ångrar att jag litade så starkt på vissa människor men samtidigt så ångrar jag de inte riktigt heller för jag har lärt mig så mycket på vägen. Jag ser mycket negativa saker men jag försöker också se något positivt utav saker och de ger mig liksom mer. De är dom andra som förlorat, jag har vunnit.

Är de något under 2010 som du helt enkelt velat göra men inte hunnit med?
Svar:
Jag vet inte riktigt.. Just nu kan jag inte komma på något som jag skulle velat göra men som jag inte hunnit. Har verkligen haft hur mycket tid som helst om jag säger så.

Hur ska du fira nyårsafton 2010 - 2011 och hur firade du förra årets nyår?
Svar:
Dit har jag inte kommit än, gillar inte att planera allt för långt ifrån för får upp så mycket förhoppningar sen går dom bara ner i spillror men jag skulle i alla fall vilja fira nyår i en större stad :) Förra året så åkte jag till Enköping och firade nyår hemma hos Theodor :)

Har du något nyårslöfte?
Svar:
Att de ska bli ett bättre år för de första. Att jag ska börja min karriär. Att jag ska flytta hemifrån. De är iaf 3 saker som jag vill få färdigt till 2012 :)

Försökte lägga upp några bilder men de går inte. Hatar att de alltid krånglar för jag vet att ni vill ha mer bilder i mina inlägg. Tycker själv att dom är ganska tråkiga utan bilder men de ska ju krångla hela tiden och de är ju mindre roligt. Nu ska jag ta de lungt tills jag somnar vi hörs imorgon...

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: fanny

hittade dne nu :)

Dag 01 – Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag

Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Ett ögonblick

Dag 09 – Min tro

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Dag 11 – Mina syskon

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Den här veckan

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Min första kyss

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Den här månaden

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Dag 22 – Det här upprör mig

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Dag 24 – Det här får mig att gråta

Dag 25 – En första

Dag 26 – Mina rädslor

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 29 – Mina ambitioner

Dag 30 – Ett sista ögonblick

2010-12-06 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0