01.09

Blev hur skraj som helst nyss när jag först inte kom in på bloggen vet inte vad jag gjorde eller om de kanske var min dator. Setat bänkad vi datorn och tv hur länge som helst nu, har knappt ens kollat på tv:n men den står alltid på. Funderat över en hel del dessutom men de är lite privata saker så då kan jag hålla de för mig själv.

Flyter på i skolan som de ska, kanske ingen som ville veta men de vet man ju aldrig. Fritiden är på top hela tiden nästan, äventyr och ah u name it liksom. Men ekonomin däremot är kass pga allt möjligt. Är så sugen på att shoppa men de får vänta. Har så mycket jag behöver och massa annat skit så får fan ta tag i de där med extra jobb plus praktiken. Tror jag har hittat en möjlig praktik, har inte kollat med dom än men skulle verkligen kunna tänka mig vara där.

Nej ville bara prata av mig lite kort innan jag ska gå och lägga mig. Ska upp och göra ett starkt försök nu så hörs vi imorgon.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0