19.06

Förlåt att jag inte uppdatera igår men hade en fullspeckad dag, hann inte med något känns de som. Nu kommer lite ifrån gårdagen, eller en hel del kan man säga.

Först var jag i skolan och sen åkte jag ner på stan där jag träffa Malin, vi gick runt lite på stan. Så länge sen vi gjorde de och de var hur mysigt som helst. Kollade barnkläder och så, så söta kläder jag DÖR! Sen tog jag bussen hem. Kvällens planer var då ganska fucked up så jag hade tappat suget lite men jag fick tillbaka suget. Skulle stressa med allt. Jag skulle locka håret med en sån där babyliss, den som även fungerar som en plattång, de funkar inte när man är stressad.

Allt på samma gång och jag höll på att avlida tillslut var jag så arg att jag var tvungen att gå ut och gråta med en cigg i handen och en vän i andra handen. Ringde Jennifer, hon blev nog lite chockad haha när jag stod och grät men sen löste vi de och så tog jag nästa buss till stan där jag mötte Ann. Vi gick till stan på en gång, då frös min hand så mycket att jag fastnade i hennes vante!

Sen åkte vi hem till Jennifer och förkröka, de va kul som alltid. Sminkade oss och krånglade med mitt hår eller ska man säga misshandlade mitt hår. Sen blev jag lite party. Jag hade grymt kul i alla fall. Kvällen var lyckad men jag tappade bort alla, hade dom i handen sen försvan alla hela tiden. Men jag klara mig alldeles utmärkt. Jag blev bundis med vakten sen stötta jag på mina alla goda från och till.

GRYM KVÄLL så tack till ALLA!
nu ska ni få se lite bilder från gårdagen



Outfiten till skolan

Valde en halvt oanvänd top till ett par jeans

Jeansen

En till bild på jeansen

Jag gör ett nytt inlägg för kvällen för annars kommer de bli längsta inlägget någonsin.

:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0