20.47

Heej!

Usch vilken dag alltså. Åkte först till stationen där jag mötte upp Sandra sen åkte vi tillsammans till skolan. Vi hade bild sen åkte jag till praktiken igen och hade lunch. Sen kunde jag inte låta bli att gå till expresso house och köpa mig en varm choklad, sätta mig i solen och bara njuta. Det var verkligen underbart.

Men jag insåg idag att jag kan inte vara kvar på Change. De funkar verkligen inte för mig jag behöver variation och jag får fan klastrofobi där inne. Sen ah de är en del anledningar i alla fall så imorgon ska jag åka dit säga att jag ska sluta sen åker jag till skolan och pratar med min lärare. Känns ju lite dumt efter två dagar bara men ingen idé att jag ger de fler chanser för de funkar verkligen inte för mig.

Nu ska jag kolla på tv, de är ju massor av bra program idag. Desperate, Cougar, Dating in the dark. Men ni får ha de så bra så hörs vi imorgon sötisar. Och jag mår inte bra av att jag inte kan blogga så mycket, dessutom har jag inte så mycket att skriva ändå blir de så mycket text men de är nog för jag bara svamlar.

Btw min mobil har blivit attackerad av aliens, de är lite roligt men ändå irriterande.



Den ena bilden blev hur smal som helst och så smal är jag inte bara så ni vet!



Nej nu ska jag fortsätta kolla på Dating in the dark. Ha de bra!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0