00.09

FÖRLÅT! Jag börjar bli irriterad. De krånglar så mycket med att få headern gjord osv. Den är färdig ända som behövs är en tyxt som ska stå där och de ska typ bara stå Helene Emilie Ek sen kanske jag har något fint budskap under eller så MEN de tar sån tid för de blir krångel hit o dit ah nej jag vet inte. Sen nu har jag setat här länge och seriöst jag använda mig av paint alltså hallååå paint för att göra en tillfällig header så jag inte förlorar läsare pga att jag inte har en header.

Hoppas att jag får min nya header imorgon de skulle va perfekt för snart vet jag inte vart jag tar vägen, börjar fan gråta snart. Haha.. så där har ni en väldigt paintad header som är hur pinsam som helst men hellre skämmas lite än att inte ha någon alls. Imorgon blir de en ny och fräsch och fan om de kommer upp något nytt nu då lägger jag fan ner bloggandet helt och byter namn och allt för då har jag ju redan skämt ut mig för mina läsare.

Aja nej mindre prat nu, detta gjorde jag i alla fall för eran skull :) Nu tänker jag verkligen bara ta de lungt för jag är verkligen stressad över dehär med headern och har inte riktigt kunnat varva ner. Hoppas ni sover gott inatt så hörs vi imorgon.


Kanske en varm choklad?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0