19.55

Heej!

Ska alldeles strax krypa ner under täcket för att se om jag slutar frysa och sen ska jag kika lite på tv men tänkte skriva av mig lite här först.

Idag blir de ingen utgång eller något annat för den delen heller, ska bara ta de lungt. Får se vad som händer imorgon, har ingen aning om de än. Lite små krångel och så men de visar sig imorgon. AH juste jag glömde nästan. Jag rensade min klädkammare idag och de gick ganska bra, är inte färdig än. Har massa ren tvätt som ska hängas in och sen har jag två korgar kvar med kläder som jag inte rensat än. Tror jag kanske gör de imorgon får se.

Ni ska få se resultatet sen när jag är helt färdig :) I promise! Men nu ska jag krypa ner och tycka synd om mig själv HAHA! Ni får ha en toppen fredag så hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0