frågor & svar

Hej alla läsare! Hoppas ni sovit gott inatt?! Jag gjorde ett tidsinställt inlägg till er av den enkla anledningen att jag hade svårt att somna. Men jag tror jag kommer vakna relativt tidigt ändå idag men de visar sig. Får se vad man ska hitta på de är ju trots allt fredag?! Vad ska ni göra idag? :)

Jag svarade på några frågor om hur 2010 va för mig osv. Hoppas ni blir glada!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Svar
: Ja, de gjorde jag :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Svar
: Jag brukar aldrig ha nyårslöften för det behöver liksom inte bli ett årskift för att man ska kunna ändra på saker och ting.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Svar
: Njae, inte vad jag minns iaf..
4. Dog någon som stod dig nära?
Svar
: Nej..
5. Vilka länder besökte du?
Svar
: Spanien :)
6. Är det något med år 2010 som du vill ha år 2011?  
Svar
: Ja! Lika fina minnen bland annat..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Svar
: Jag skulle kunna komma på så många men att sitta och kolla upp dom datumen är en annan femma.. Men minns iaf studenten 11/6 tror jag de va.
8. Vad var din största framgång 2010?
Svar
: Framgång & framgång.. Jag har utvecklats enormt mycket och fått lite nya egenskaper på vägen.9. Största misstaget?
Svar
: Smörja mig med kokos olja på öland kanske va ett big mistake…? HAHA!10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  
Svar
: Jovars. Fick ju brännskada över hela kroppen när jag va till öland.. Den va inte att lajja med kan jag säga er!!
11. Bästa köpet?
Svar
: Den är svår men jag säger nog min Iphone 4 :) Men de finns en massa andra fina köp också ska ni veta!
12. Vad spenderade du mest pengar på?  
Svar
: Jadu.. Shopping tror jag :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar
: Ja, de gjorde de verkligen!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Svar
: Den här frågan är liksom inte okej för jag är sämst på att komma på namnen på låter jag tycker om men nu rabblar jag upp några: Americano, Only girl in the world, One med SHM, Just a dream, Stereo love, Break your heart.. Nej nu blir jag galen LISTAN ÄR LÅNG, let’s leave it that way!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  
Svar
: Oj den va svår.. Tror ledsnare 2010 faktiskt!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Svar
: Ah de är mycket jag önskar jag hade gjort.. Men gjort är gjort och de som inte är gjort blir väl gjort förr eller senare. Kan inte peka ut något speciellt just nu.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svar
: Hmm.. Jag vet inte.. Kanske låtit bli att umgås med en viss person i somras!
18. Hur tillbringade du julen?  
Svar
: Jag tillbringade min jul med min familj & mina syskon med respektive. Samt min morfar, moster, morbror och Sally (halv mormor). Vi åt julbord och hade de allmänt mysigt med julklappsöppning osv.
19. Blev du kär i år?
Svar
: Ja de kan man lugnt säga.. I stort sätt varit kär nästan hela de här året kan man väl säga om man ska hård dra de!
20. Favoritprogram på TV? 
Svar
: Den va svår.. Så jag säger några stycken: Gossip Girl, Grey’s, D.H, One tree hill och många fler!
21. Bästa boken du läste i år? 
Svar
: Läser typ inte böcker.. Sorry!
22. Största musikaliska upptäckten? 
Svar
: Americano såklart! En riktig plåga men vilken succsé låt!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Svar
: Ja jag fick de jag önskade mig! Trots alla motgångar den dagen så va självklart min bästa vän Malin där vid min sida och de gjorde de hela bättre samt familjen som stöttade :)
25. Något du önskade dig men inte fick?
Svar
: Njae.. kanske vad vet jag? Beror på vad frågan menar.. Jag har ju liksom önskat mig saker utav året som kanske inte gått riktigt som jag hade tänkt mig men om man menar saker så är de inget speciellt.   
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Svar
: HAHA det skrev jag ju TYP nyss. Jag var med Malin, åt god mat och gjorde tårta. Tog de bara allmänt lugnt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Svar
: Ah de finns de.. Men jag tror på ödet! Everythings happens for a reason…
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svar
: Ja det är nog inget jag skulle klaga på iaf..Den va helt klart fashion iaf :) ÅH så svårt att förklara gå in och kolla haha!  
29. Vad fick dig att må bra?
Svar
: Ganska mycket.. Men den där special someone gjorde en hel del..
30. Vilken kändis var du mest sugen på?  
Svar
: Åh gud.. Ah de vet jag inte riktigt finns många vettni.. Kommer inte på någon faktiskt!
31. Vem saknade du?
Svar
: Jag saknade många men stundvis så saknade jag min allra allra bästa vän Malin! Saknade väldigt många som sagt men om jag ska säga en så är de Malin..
32. Den bästa nya människan du träffade?
Svar
: Ja.. det är såklart that special someone men ni får inget namn!

Hoppas ni fick chansen att veta lite mer om mig nu och att ni gillade det här lika mycket som jag om kanske inte mer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0