hemma hos syster

Go'kväll alla läsare :) Jag åkte ner på stan och mötte upp Daniella och hennes kompis och gjorde dom sällskap en stund tills Alexandra kom.

Vi skulle gå och käka då hon och jag men de va ganska så fullt överallt så vi tog en liten mini shopping, jag hittade bara en klänning men den är hur fin som helst! Ni kommer få bilder och så imorgon på morgonen :) Efter de så gick vi och åt på Cornetto bar :)

Det är hur underbart som helst där och de är typ världens godaste sallader och ah allt där är gott helt enkelt. När vi skulle gå tog jag med mig en Chailatte, de är ju ett måste. Sen skjutsade Malle mig hem till syster & hennes kille så nu sitter jag här och ska vara social nu :)

Men ni får ha de så bra såhär vi imorgon på morgonen :) Kramisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0