ingen bra början

Fick tag på lite mer bilder från i onsdags som ni ska få ta del av :)


En glad jag & en söt Sara :)

En glad jag med champange :)

Från förfesten :) Sara & Jag!

Soulmates tydligen! De va så sjukt för vi har typ varit med om samma saker och ah samma bakgrunder också! Helt sjukt verkligen men de va hur kul som helst :)

Sitter oskyldigt där och avnjuter en god drink!

Madde som hade förfesten och jag :)

Alexandra & Jag <3

Hela gänget förutom Sara som tog bilden :))

Jag är på skapligt dåligt humör för de har knasat till de på min bank.. eller med mitt kort.. eller ah jag vet inte.. Men ni vet ju att om de brukar vara något fel på ah summan man har på kontot brukar de ju vara att man har för lite kvar. För mig är de tvärtom jag har på tok för mycket kvar än vad jag borde ha och de som jag handlade inne på krogen har inte dragits och de är ganska så irriterande kan jag säga för nu vågar jag inte röra mitt konto!

Ah vilket fall som helst så funderar jag på fest ikväll men skulle vilja gå ut men får se hur de blir med de! Vet verkligen inte hur de blir ikväll men bloggar lite senare hade jag tänkt. Love u guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0