nu kom jag på

Kommit på vad de va för kategori men jag drar upp de i nästa inlägg eller imorgon :)) Fan jag blev as glad när jag kom på vad de va :) Ska nog fan dra igång kategorin imorgon t.o.m! .... eller ikväll? Vad tycker ni?! Äsch jag drar till med den nya kategorin efter jag fixat färdigt lite här hemma :) Bra va?!

Jag har kommit hem nu och hunnit varit hemma ett tag, volymen är maxad och mat har jag fått i mig! Så duktig är jag liksom :) Denise kommer strax över och ska göra mig sällskap inatt.. När hon kommer så ska jag ta med henne på en rundtur eftersom att jag tror den där lata saken glömde låsa dörren inatt!! Svin... men tkr han e snygg & bra ändå!

Ledtråden för den nya kategorin... bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0