shopping & fika med frida

Hej alla söta läsare! Nu ska jag strax in i duschen och fixa mig för jag ska ner på stan :) Ska går runt och se om jag hittar något roligt sen ska jag & Frida ta en fika, de ska bli mys! Ni får bilder och så sen. Kanske hinner lägga upp en outfits bild de beror på vilken buss jag ska ta och sådär. Sen vet jag inte när jag kommer hem så de kan bli en sen update ikväll :)

Ni måtse höra den här låten den är typ hur underbar som helst och jag känner igen mig i låten i den situation jag är i nu. Det tog ett tag innan jag fastna för den men nu kan jag inte sluta lyssna på den istället!



Men nu får ha de så bra så länge så hörs vi sen :) Kramisar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0