hässlö spa

Ni anar inte hur underbart de där va! Jag hann inte blogga innan jag åkte för jag fick duscha, färga håret, sminka mig och allt de på 1 timme. Vilket kaos de va! Sen när jag kom ner på stan så gick jag för att göra syn undersökningen och beställde ett par vanliga glasisar dom som ni såg tidigare och sen ett par liknande fast i solisar :) Dom kommer väl om 2 veckor eller så!

Sen mötte jag upp Lillan för jag ville inte gå till Jensen utan jag ville till Espresso house instead :) Va trevligt att träffa Lillan en stund de va ett bra tag sen.. Efter de så ringde jag och bokade en taxi, gick & mötte upp mamma & sis sen åkte vi till Hässlö spa (Jag och min syster alltså). Nu ska ni få en jädrans massa bilder, där inne blev dom inte så himla bra ser typ tecknad ut... :/

För & efter bild på mitt hår

Efterbild


Hässlö Spa :) Entré

Entré

Presentkorten

Ombytt & klar

Vidare mot relax avdelningen

Poolen

Jag i poolen


Ni fick inte alla bilder nu men de är för att jag kom precis hem och nu ska jag hem till Nina i köping men jag kanske kan blogga ändå de visar sig :) Annars så hörs vi imorgon! Kramisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0