love is pain

God morgon på er! Hoppas ni haft en god natt sömn. Detta inlägg är tidsinställt.. Och en sak till inlägget jag skrev igår de sista tror jag inte ni kan se för jag kan inte ens se de just nu. Gått in och kollat flera ggr men de visar sig inte så jag vet inte om de är nå fel men hoppas ni får dehär inlägget i alla fall.

Har ingen aning vad jag ska göra idag mer än att jag tänkte städa undan lite och försöka göra något för att komma på andra tankar för detta funkar verkligen inte för mig längre. Jag blir bara värre för varje dag som går.

"De behöver inte vara såhär... jag vill inte ha de såhär... men de är såhär nu och jag kan inget göra något för de gör bara saken värre... så snälla någon säg vad jag ska göra.. säg hur jag ska lösa dehär för jag kan INTE må såhär!"

Jag längtar som bara den tills jag ska till läkaren imorgon och då ska jag äntligen förhoppningsvis få hjälp. Ni kommer få veta allt ni kommer få höra allt bara de att jag måste göra om designen & headern på bloggen innan jag börjar med något nytt.

Vi hörs lite när jag vaknat. Tack för att ni finns! Kan inte be om bättre läsare.. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0